Klagomål
Om du är missnöjd över hur vi har hanterat ditt ärende kan du höra av dig till oss. Vi ber dig att i första hand kontakta din handläggare eller vår kundservice för att reda ut eventuella frågor eller missförstånd. Om du fortsatt inte är nöjd kan du kontakta vår klagomålsansvarig.
Kontaktuppgifter till kundservice
Ropo AB
Box 114 82
404 30 Göteborg
Telefon: 010-174 01 90
Mailadress: kundservice@ropo.com
Klagomålsansvarig hos Ropo
Om du efter framfört klagomål till kundservice och fortfarande inte är nöjd med det besked du erhållit kan du istället vända dig till klagomålsansvarig som på begäran kommer att pröva ditt ärende och granska handläggningen och fattade beslut i ärendet. Klagomål som önskas prövade av klagomålsansvarig lämnas skriftligen via brev eller via formuläret nedan.
Observera att detta formulär endast hanterar klagomål. Har du en betalningsrelaterad fråga eller ärende, klicka här.
Kontakt klagomålsansvarig
Ropo AB
Att: Mitar Marjanovic
Box 114 82
404 39 Göteborg