Hantera dina betalningar
Här hittar du allt du behöver för att hantera dina betalningar. Exemplevis länkar till våra betalningsportaler, vanliga frågor och svar och kontaktuppgifter till vår kundservice.
Välkommen
till Ropo!
Har du fått en faktura från oss? Vi på Ropo hjälper företag att samla och automatisera fakturahantering. I våra portaler MyRopo och Mina Sidor kan du enkelt hantera dina ärenden. I brevet du fått från oss hänvisas du till den portal som är aktuell för ditt ärende.
Betalningar utan krångel – allt du behöver för en smidig betalningsupplevelse!
Hantera alla dina betalningsärenden enkelt på ett och samma ställe. Våra digitala plattformar gör det enkelt för dig att både betala och kontrollera dina betalningar när det passar dig. Några av sakerna våra portaler möjliggör är:
- Betala dina fakturor online
- Kontrollera status på dina fakturor
- Rådgivning från vår kundservice
- Direktkontakt med din handläggare
- Ge an annan person fullmakt för att hantera dina ärenden
I brevet du har fått från oss hänvisas du till antingen portalen Mina Sidor eller Ropo One. Där kan du enkelt logga in med Bank-ID för att hantera dina ärenden. Behöver du stöttning finns vår kundservice här för att hjälpa dig.
Har du en fråga?
I vår FAQ hittar du enkelt svar på de vanligaste frågorna. På din faktura, påminnelse eller inkassokrav hittar du även kontaktuppgifter direkt till oss.
Kundservice för privatperson
Du kan enkelt och smidigt kontakta oss via vår integrerade meddelandefunktion genom att logga in på MyRopo eller Mina Sidor. Logga in med BankID för att starta en dialog med oss. Enkelt, snabbt och smidigt. På ditt brev från oss uppges vilka av portalerna som är rätt för dig.
Kundservice för företag
Representerar du ett företag? Då kan du kontakta oss genom vårt kontaktformulär för företag.
Kontaktuppgifter & öppettider
Du kan även kontakta oss direkt via e-post eller telefon på helgfria vardagar mellan 08:00 och 17:00. Lunchstängt 12:00–13:00.
Telefon: 010-174 01 90
E-post: kundservice@ropo.com
Hantera dina betalningar online
Logga enkelt in med Bank-ID i våra portaler för att hantera dina betalningsärenden. På din faktura, påminnelse eller inkassokrav anges om ditt ärende ska hanteras i MyRopo eller Mina Sidor.
Hantera ett ärende åt en närstående
Vid behov kan du ansöka om att hantera ett betalningsärende åt en närstående. Då behöver du fylla i ett fullmaktsformulär som du skickar in till oss.
Senaste nytt
Vår kultur
Kulturen på Ropo präglas av mod och nytänk. Våra experter arbetar ständigt för att hitta nya sätt att optimera processer och skapa mervärder för våra kunder.
Läs mer om vilka vi är och vad vi tror på.
Senaste nytt
3.12.2024
Ropos faktureringslösning ger Snellman full insyn i Norden
Läs mer18.11.2024
Förbättrad slutkundsupplevelse med MyRopo Meddelandecenter
Läs mer6.11.2024
Schenker inleder samarbete med Ropo för att förenkla fakturahantering och stärka den finansiella översikten i Norden.
Läs mer10.9.2024