Hantera dina betalningar
Här hittar du allt du behöver för att hantera dina betalningar. Exemplevis länkar till våra betalningsportaler, vanliga frågor och svar och kontaktuppgifter till vår kundservice.
Välkommen
till Ropo!
Har du fått en faktura från oss? Vi på Ropo hjälper företag att samla och automatisera fakturahantering. I våra portaler MyRopo och Mina Sidor kan du enkelt hantera dina ärenden. I brevet du fått från oss hänvisas du till den portal som är aktuell för ditt ärende.
Betalningar utan krångel – allt du behöver för en smidig betalningsupplevelse!
Hantera alla dina betalningsärenden enkelt på ett och samma ställe. Våra digitala plattformar gör det enkelt för dig att både betala och kontrollera dina betalningar när det passar dig. Några av sakerna våra portaler möjliggör är:
- Betala dina fakturor online
- Kontrollera status på dina fakturor
- Rådgivning från vår kundservice
- Direktkontakt med din handläggare
- Ge an annan person fullmakt för att hantera dina ärenden
I brevet du har fått från oss hänvisas du till antingen portalen Mina Sidor eller Ropo One. Där kan du enkelt logga in med Bank-ID för att hantera dina ärenden. Behöver du stöttning finns vår kundservice här för att hjälpa dig.
Har du en fråga?
Du kan snabbt hitta svar på många vanliga frågor i vår FAQ. Om du inte hittar svaret på din fråga där kan du kontakta vår kundtjänst.
Du når kundservice på 010-174 01 90 på helgfria vardagar mellan 8:00 – 17:00. Lunchstängt 12:00 – 13:00. Du kan även kontakta oss på kundservice@ropo.com.
På din faktura, påminnelse eller inkassokrav hittar du kontaktuppgifter direkt till oss.
Hantera dina betalningar online
Logga enkelt in med Bank-ID i våra portaler för att hantera dina betalningsärenden. På din faktura, påminnelse eller inkassokrav anges om ditt ärende ska hanteras i MyRopo eller Mina Sidor.
Hantera ett ärende åt en närstående
Vid behov kan du ansöka om att hantera ett betalningsärende åt en närstående. Då behöver du fylla i ett fullmaktsformulär som du skickar in till oss.
Vår kultur
Kulturen på Ropo präglas av mod och nytänk. Våra experter arbetar ständigt för att hitta nya sätt att optimera processer och skapa mervärder för våra kunder.
Läs mer om vilka vi är och vad vi tror på.
Senaste nytt
18.11.2024
Förbättrad slutkundsupplevelse med MyRopo Meddelandecenter
Läs mer6.11.2024
Schenker inleder samarbete med Ropo för att förenkla fakturahantering och stärka den finansiella översikten i Norden.
Läs mer10.9.2024
Webinar: Nya regler för uppsägning av hyresgäster. Vi guidar hyresvärdar rätt.
Läs mer14.6.2024