Hoppa till innehållet

Hantera dina betalningar

Har du fått en faktura från oss? Vi på Ropo hjälper företag att samla och automatisera fakturahantering. I våra portaler MyRopo och Mina Sidor kan du enkelt hantera dina ärenden. I brevet du fått från oss hänvisas du till den portal som är aktuell för ditt ärende.

Kontakta kundservice

Du kan enkelt kontakta oss via vår integrerade meddelandefunktion genom att logga in på MyRopo eller Mina Sidor. På ditt brev från oss uppges vilka av portalerna som är rätt för dig.


Representerar du ett företag eller myndighet? Starta en dialog med oss via vårt kontaktformulär. Genom att legitimera dig med Bank-ID kan du som företag även kontakta oss via MyRopo.


Vid behov kan du behöva agera ombud, exempelvis för att hantera ett betalningsärende åt en närstående.


Du kan även kontakta oss direkt via e-post eller telefon på helgfria vardagar mellan 08:00 och 17:00. Lunchstängt 12:00–13:00. Se avvikande öppettider.

E-post: kundservice@ropo.com
Telefon: 010-174 01 90