Hoppa till innehållet

Ledig tjänst: Customer Service Advisor

Ropo söker nu en Customer Service Advisor till vårt End Customer Service Team i Göteborg.

Om tjänsten

I tjänsten som Customer Advisor i vår End Customer Service,  arbetar du i det Team som möter våra kunders kunder. Du är därmed ansiktet utåt och arbetar för en god och förtroendefull relation. Din roll innefattar framför allt telefon och mail, och ställer höga krav på en effektiv och proffsig hantering av de ärenden som inkommer.

För att trivas i rollen ser vi att du är en proaktiv lagspelare som drivs av gemensamma mål. Du har förmågan att se helheten och betraktar förbättringsarbete som en naturlig del av vardagen.

Tjänsten avser en heltid, med placering på vårt kontor i Göteborg.

Vi tror att du som söker:

  • Gillar att ta ansvar och äga dina uppgifter.
  • Trivs med högt tempo.
  • Är flexibel, kan leda dig själv och prioritera vid behov.
  • Inger förtroende
  • Har ett proffessionellt språkbruk på såväl svenska som engelska.

Vi värdesätter personliga egenskaper såsom nyfikenhet, driv och engagemang. Enkelt sagt söker vi dig som får energi av att prata med människor och är intresserad av att skapa ett värd. Vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat med inkasso, bank och/eller innehar utbildning inom ekonomi.

Vårt erbjudande till dig

Du erhåller ett riktigt bra förmånspaket, med aktiv satsning på hälsa, friskvård och välmående, samt chans att vara en del av ett spännande och snabbt växande företag. Vi är ett modernt företag som erbjuder dig en stimulerande och fartfylld arbetsmiljö, mitt i centrala Göteborg.

  • En nordisk organisation
  • Kontor i Stockholm och Göteborg i centrala lägen
  • Ett bolag under tillväxt, med goda möjligheter för dig att utvecklas och växa
  • Stark företagskultur som präglas av arbetsglädje och engagerade kollegor
  • Inspirerande och stöttande gemenskap
  • Förmånsportal med rabatter för shopping och upplevelser
  • Aktiv satsning på hälsa, friskvård och välmående
  • Lunchförmåner
  • Flexibelt arbetssätt

Ansökan

Varmt välkommen att skicka ditt CV och personliga brev till hr.sweden@ropo.com. Urval och intervjuer sker löpande.

För mer information om tjänsten, kontakta Team Manager Anders Dahlin på telefonnummer 0737-120464.


Om Ropo

Ropo är marknadsledare i Norden inom fakturering med en innovativ teknik som transformerar hela fakturans flöde. Vi hjälper över 10 000 företag i Finland, Sverige och Norge att samla och effektivisera alla led i faktureringsprocessen, vilket skapar ett sömlöst flöde med fullständig insyn, förbättrad användarupplevelse och kontroll. Allt i en och samma översiktliga plattform.

Ropo som arbetsgivare
Vi tror på kontinuerligt lärande, utveckling och arbetsglädje i en kultur som präglas av medarbetare som vill driva förändring och få saker att hända. Vi är experter inom olika områden som täcker hela fakturans livscykel, där alla arbetar mot samma mål – att skapa värde för våra kunder.

Läs mer om hur det är att arbeta på Ropo på www.ropo.se/karriar