Från och med idag heter Ropo Capital enbart Ropo. Tillsammans med ett uppdaterat varumärkesnamn presenterar vi med stolthet en ny look som hyllar vår resa från startup till nordiska branschledare.
Varumärkeslanseringen markerar startskottet för vår nya vision, ”A better-flowing economy”, som vägleder oss i vårt arbete. Vår nya Ropo-look genomsyrar alla våra plattformar och präglas av en enkel designfilosofi med fokus på enhetligt flöde. Med förbättrade plattformar och tjänster hjälper vi företag att samla, effektivisera och automatisera faktureringsprocesser.
Som en del av lanseringen presenterar vi vårt nya BI-verktyg, Ropo OneView, och kundserviceportalen MyRopo. Vi lanserar även ett uppdaterat kommersiellt erbjudande.
Välkommen att följa med oss på en resa där vi förändrar och förnyar fakturans livscykel!
Kort om varumärkeslanseringen:
- Ropo Capital heter nu Ropo
- Ropo 24 heter nu Ropo One™
- Ropo Online heter nu MyRopo
- Vår e-postdomän för hela koncernen är ropo.com
- Våra lokala webbplatser har domänerna ropo.fi, ropo.se, ropo.no. Domän för koncernen är och ropo.com.